Czekoladki reklamowe
Czekoladki reklamowe

Współczesna reklama dalece wykracza poza przyjęte standardy lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. W czasach, gdy w życie weszły przepisy wprowadzające swobodę działalności gospodarczej, nie było konieczne promowanie swojej firmy, bowiem liczba konkurencji była tak niewielka, że nie stwarzała dużego zagrożenia. Popularny pumeks fluorescencyjny, który był prawdziwym hitem ówczesnej reklamy przeszedł do historii, jako produkt – bohater pierwszej profesjonalnej reklamy emitowanej w polskiej stacji telewizyjnej.

Reklama wczoraj i dziś

Wspomniany na wstępie pumeks, który był najpopularniejszym produktem lat dziewięćdziesiątych, zyskał swoją sławę dzięki zwykłemu spotowi reklamowemu. Oglądając go dziś, nie widzimy w nim nic nadzwyczajnego. Wręcz wydaje się nam bardzo banalny i w ogóle nie atrakcyjny. Współczesne reklamy tworzone są na znacznie wyższym poziomie, wykorzystują najnowocześniejsze techniki grafiki komputerowej, powstają w oparciu o nowoczesne programy, a także w oparciu o wyjątkowo kreatywne pomysły specjalistów od reklamy i marketingu. Mowa nie tylko o spotach reklamowych, ale również o innych technikach i narzędziach. Dziś nawet gadżety reklamowe są zupełnie inne, aniżeli ich prototypy sprzed kilkunastu laty.

Liczy się opakowanie

W handlowym żargonie panuje powiedzenie, że nawet niezbyt wysokiej jakości towar, ale ładnie opakowany znajdzie znacznie więcej nabywców, aniżeli jego lepsza wersja w skromnym i nie rzucającym się w oczy opakowaniu. Ta zasada sprawdza się również w przypadku wymyślania projektu opakowania gadżetów reklamowych, jakimi są Czekoladki reklamowe, eleganckie długopisy, a nawet ceramiczne kubki z nadrukami. Każdorazowo przy wyborze koloru, grafiki, wielkości opakowania i materiału, należy mieć na uwadze barwy i inne elementy graficzne charakterystyczne dla danej firmy bądź produktu.

Czekoladki reklamowe w atrakcyjnych opakowaniach

Gdy przedsiębiorca zamierza w swojej kampanii reklamowej wykorzystać lizaki, cukierki, czekoladki reklamowe i inne słodycze, powinien zwrócić szczególną uwagę na ich opakowanie. Papierki, w które zawinięte są słodycze powinny być w kolorze dominującym w innych elementach charakterystycznych dla firmy. Obowiązkowe jest również nadrukowane logo lub nazwa firmy. Tylko tak opakowane słodkie gadżety spełniają swoją promocyjną funkcję.