Długopisy z nadrukiem
Długopisy z nadrukiem

Kto z nas nie lubi Bożego Narodzenia? Jest to święto cieszące się prawdopodobnie największą sympatią w społeczeństwie. Korzystają z tego szeroko reklamodawcy i wiele rozmaitych firm i przedsiębiorstw, dostosowując podejmowane czynności i wykorzystywane narzędzia marketingowe do okresu bożonarodzeniowego oraz panującej wówczas atmosfery. Głównym elementem tego rodzaju kampanii są gadżety reklamowe, oczywiście w symbolice bożonarodzeniowej. Wymienić można bardzo wiele ich rodzajów, łączy je zaś jedno: dzięki nadrukowi, który noszą, można je bardzo dobrze dostosować do atmosfery Bożego Narodzenia.

Jako przykład podać można długopisy z nadrukiem. Gadżety te od wielu lat należą do najpopularniejszych wśród przedmiotów wykorzystywanych w reklamie i marketingu. W okresie świątecznym trend ten się nasila. Jak konkretnie mogą być przygotowane takie długopisy z nadrukiem pasującym do Bożego Narodzenia?

Przede wszystkim istotna jest tutaj symbolika tego święta. Jest ona wyjątkowo bogata. Nadruk zaś można dowolnie projektować, umieszczając wszelkie treści, jakie tylko jest się w stanie wymyślić. Do postaci oraz przedmiotów należących do symboliki Bożego Narodzenia należą Święty Mikołaj, choinka, ozdoby choinkowe (bombki), płatki śniegu, bałwanki, itp. Można wymienić także szopkę bożonarodzeniową. Wszystkie te elementy mogą z powodzeniem trafić na powierzchnię długopisów jako nadruk.

Rzecz jasna niewielka powierzchnia długopisów jest tutaj pewną przeszkodą i utrudnieniem, jednakże, jeśli nadruk jest dobrze zaprojektowany, powinien zmieścić się w całości.

Poza symboliką Bożego Narodzenia, ważna jest także kolorystyka. Najczęstszymi barwami, jakie noszą długopisy z nadrukiem na Boże Narodzenie jest czerwony lub biały. Kolory te kojarzą się z tym świętem, ponadto łatwo jest dopasować do nich nadruki – również w barwach czerwieni, bieli oraz kilku innych (choinka – zieleń, bombki – niebieski, żółty, itp.). Jak widać elementów składających się na całość – udany gadżet reklamowy – jest wiele.